|«« | «« | »» | »»| |
Олександр Вілкул зазначив, що принциповою умовою Уряду під час реалізації цього проекту було використання українських будівельних матеріалів. Тому під час будівництва було використано 95% будівельних матеріалів вітчизняного виробництва, у тому числі металоконструкції, залізобетоні вироби та інше. «Імпортозаміщення, використання будівельних матеріалів українського виробництва – це принципова позиція Уряду. Реалізація інфраструктурних проектів за державні кошти, як у даному випадку будівництва сучасної автомагістралі в столиці, не тільки розвивають логістику міста та створюють комфортні і безпечні умови для людей, а й забезпечують розвиток будівельної галузі, виробництва будівельних матеріалів всередині країни. В свою чергу, це сприяє розвитку економіки та створенню нових робочих місць», - сказав Олександр Вілкул.
Наразі в тунелі вже влаштовано інженерні мережі та піщану основу під дорожнє покриття, розпочато роботи з встановлення дренажної системи для відведення дощової води. Залишилося ще виконати роботи з влаштування дорожнього покриття та системи зовнішнього освітлення в тунелі та на з'їзді. Завдяки відкриттю другої частини тунелю буде забезпечено рух автотранспорту по вулиці Набережно-Хрещатицькій та вулиці Набережне шосе в обох напрямках магістралі. Таким чином, це дозволить збільшити пропускну спроможність транспортної розв'язки з 85 тис до 110 тис машин на добу. Вона забезпечує проїзд зі Столичного шосе до масиву Оболонь, завдяки чому буде усунено значну частину транзиту через центральну частину міста.
Реконструкція транспортної розв’язки на Поштовій площі – це один із важливих інфраструктурних проектів Уряду, спрямованих на розвиток логістики столиці. Весь комплекс з реконструкції цього транспортного вузла складається з естакади лівоповоротного з’їзду з Володимирського узвозу на вул. Набережно-Хрещатицьку, тунелю по Набережному шосе, правоповоротного з’їзду з вул. Набережно-Хрещатицької на Володимирський узвіз та підземного пішохідного переходу (роботи планується завершити в 2014 році).
Олександр Вілкул зазначив, що цей проект є складовою, а саме, останнім, шостим об’єктом, який необхідно побудувати для створення в столиці сучасної автомагістралі безперервного руху від вул. Набережно-Хрещатицької до вул. Набережне шосе у Печерському районі. Автомагістраль будується за підтримки Уряду з 2010 року.
З цього часу було введено в експлуатацію 5 об’єктів. У 2010 році було збудовано естакаду по вул. Набережно-Хрещатицькій та відкритий повноцінний рух по Гаванському мосту, який з’єднує Рибальській острів з Подолом, а також були відкриті 4 транспортні розв’язки – біля станції метро «Дніпро» у Печерському районі (2011 р), на примиканні проспекту Науки до Столичного шосе у Голосіївському районі (1 черга – у 2011 р), на перетині бульвару Дружби народів та Наддніпрянського шосе у Печерському районі (2012 р) та на примиканні Дніпровського узвозу до Набережного шосе у Печерському районі (2012 р). Для забезпечення високого швидкісного режиму на цій магістралі та безупинного руху автотранспорту, було прибрано світлофори. Загалом на створення цих п’яти об’єктів державою було виділено понад 800 млн грн. За результатами наради Олександр Вілкул поставив завдання забезпечити пуск руху автотранспорту по другій частині тунелю транспортної розв'язки на Поштовій площі до кінця поточного року.
Як доповів Олександру Вілкулу Анатолій Голубченко, в 2014 році згідно проекту необхідно виконати роботи з благоустрою історичної частини Поштової площі та Дніпровської Набережної, що дасть змогу для вільного проходу людей до Дніпра та прогулянкових катерів. Також планується побудувати очисні споруди для очистки стічних вод з проїзної частини, здійснити роботи з влаштування світломузичного фонтану, влаштувати верхній шар асфальтобетонного покриття по всій розв'язці та встановити декоративне освітлення тунелів та самої пішохідної частини площі і Набережної.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Ой, сори, он же ЗАЖЕГ ЕЛКУ!!! Ой, простите, Вилкул, простите... Ответить | С цитатой
Такий собі Кім Чен Ін... ))) поставив завдання)))
Бетон теж по завданню Вілкула твердне швидше?..
А зарплату будівельники теж до кінця року отримають?.. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1