«Про це йдеться в Постанові, яку було прийнято сьогодні на засіданні Кабміну, - сказав Віце-прем'єр-міністр України Олександр Вілкул, - Це перший інфраструктурний проект в Україні, який буде реалізовано з використанням кращих європейських практик на умовах державно-приватного партнерства».
Він зазначив, що розвиток транспортної інфраструктури на умовах концесії, є одним з найбільш ефективних інструментів. Особливого значення він набув в Центральній та Східній Європі. «Близько 30% інвестицій в інфраструктуру здійснюється за допомогою ДПП», - сказав Олександр Вілкул.
Проект будівництва міської кільцевої дороги навколо Києва – це стратегічний інфраструктурний проект, який підвищить транспортний, у тому числі логістичний потенціал міста. Окрім того, проект будівництва міської кільцевої дороги навколо Києва є пілотним. У разі його реалізації, стане можливим масштабування успішного досвіду на цілу галузь.
«Нова кільцева дорога дозволить пропускати щоденно десятки тисяч одиниць автотранспорту», - сказав Олександр Вілкул.
Постановою, яку було схвалено на Кабміні, також затверджено попереднє ТЕО (техніко-економічне обґрунтування) цього проекту.
Крім того, передбачено надання Держінвестпроекту повноважень з проведення конкурсу концесії на будівництво кільцевої дороги, підписання концесійного договору та виконання зобов'язань по ньому. Згідно з Постановою кільцева дорога буде включена до Переліку об'єктів держвласності, які можуть надаватися у концесію. Проект планується реалізувати до 2017 року. Держінвестпроекту поставлено завдання в 6-місячний термін надати на затвердження Кабміном ТЕО кільцевої дороги, де будуть враховані конкретні технічні рішення, обсяг та джерела фінансування, а також конкретні заходи з реалізації проекту.
Проекти державно-приватного партнерства (ДПП) займають приблизно третину в антикризовому пакеті проектів G20 (великої двадцятки), а в антикризових пакетах країн, що розвиваються близько 50% всіх витрат. На сьогоднішній день не тільки країни Західної Європи, а й країни Центральної та Східної Європи, а також СНД вже активно впроваджують механізми ДПП у дорожньому будівництві, зокрема, Польща, Хорватія, Росія, Казахстан та інші.
Ключовими перевагами даного інструменту є можливість значного зниження витрат державного бюджету на створення і модернізацію інфраструктури, зниження витрат на утримання об'єктів і якісного підвищення операційної ефективності управління інфраструктурою.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |