Хотим ознакомить автомобилистов Украины с этим проектом и с некоторыми цитатами из него.
Недавно "ЗОВ" уже писал, что Кабинет министров разрешил ГАИ забирать автомобили за долги И вот "час Х" наступил и для тех, кто никому ничего не должен. Итак.
1) статтю 9 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
“Особа, що притягається до адміністративної відповідальності, не зобов’язана доводити свою невинуватість, за винятком випадків щодо притягнення до адміністративної відповідальності власників транспортних засобів за правопорушення, які зафіксовані працюючими в автоматичному режимі (без участі оператора) стаціонарними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки чи відеозапису”.
Теперь каждый водитель, в отношении которого было составлено "письмо счастья", ОБЯЗАН доказывать свою невиновность и непричастность к этом инциденту. О чём идёт речь - будет ясно чуть ниже.
До адміністративної відповідальності у вигляді штрафу за порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатись тротуарами чи пішохідними доріжками, в'їзд на залізничний переїзд на заборонений сигнал світлофора або при закритому шлагбаумі, проїзд на заборонний сигнал світлофора, виїзд на смугу зустрічного руху, перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів, які зафіксовані працюючими в автоматичному режимі (без участі оператора) стаціонарними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, притягаються власники транспортних засобів, якщо особу, яка керувала транспортним засобом на момент скоєння правопорушення не встановлено.
Что это означает? А означает это, что даже если "техническое средство" зафиксировало правонарушение вашего автомобиля - вы, как собственник транспортного средства, автоматически уже становитесь виноватым, как и пишется в законопроекте - даже если ваша личность не установлена.
Всё делается теперь очень просто - клепаются фотографии, задерживаются примерно на 3-4 недельки в ГАИ и потом в конце месяца рассылаются адресатам, те получают "письма счастья", а месяц-то с момента фиксации прошёл. Значит кто платит? Собственник авто. И не важно, кто был за рулём.
Експлуатація громадянами автомототранспортних та інших пересувних засобів і установок об’ємом двигуна не більше 2400 кубічних сантиметрів, у яких вміст забруднюючих речовин у відпрацьованих газах, а також рівень впливу фізичних факторів, здійснюваного, утворюваного ними під час роботи, перевищують установлені нормативи, - тягне за собою накладення штрафу тридцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ну как обычно - главное принять штраф, а не обеспечить приборами и спецпостами по замерам этих отработанных газов. КТО, а главное ЧЕМ будет измерять теперь содержание вредных веществ в отработанных газах?
Под запрет попали так называемые в народе "железные аргументы". Цепочки, тросы, коробочки, в которых были документы, для того, чтобы инспектор ГАИ их не выкрал, коих случаев было очень много.
Здесь речь идёт о водителях маршрутных такси, которые во время движения считают сдачу. Опять же. Вместо того, чтобы упорядочить режим пассажироперевозок, обеспечить автобусами и троллейбусами города, вводят такие глупейшие нормы штрафов.
Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів:
Ну вот и всё. Прощай 60+20. Теперь только 60+2-4 погрешность.
Невиконання водіями вимог працівника пункту габаритно-вагового контролю або працівника МВС надати транспортний засіб та причіп (за наявності) для вагового та/або габаритного контролю відповідно до встановленої процедури, - тягне за особою накладення штрафу від вісімдесят до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян”;
"Повезло" и водителям грузового транспорта. Теперь попробуй ты проедь место "габаритного контроля", кстати работающие на въездах в города именно под прикрытием ГАИ!
абзац другий частини другої викласти в такій редакції:
“тягнуть за собою накладення штрафу від ста до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого”;
абзац другий частини третьої викласти в такій редакції:
“тягне за собою накладення штрафу від двохсот п’ятдесяти до трьохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк від десяти до п’ятнадцяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого”;
А здесь - если вы управляете автомобилем, которым права управлять не имеете (из-за категории) - то получите автоматически арест на 10 суток и конфискацию автомобиля на штрафплощадку.
“У випадках фіксації порушень встановленої для транспортних засобів заборони рухатись тротуарами чи пішохідними доріжками, в'їзду на залізничний переїзд на заборонений сигнал світлофора або при закритому шлагбаумі, проїзду на заборонний сигнал світлофора, виїзду на смугу зустрічного руху, перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів працюючими в автоматичному режимі (без участі оператора) стаціонарними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова про накладення штрафу у справі про адміністративне правопорушення виноситься на підставі частини першої статті 142 та у порядку статті 2791 цього Кодексу без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у справі про адміністративне правопорушення та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі стаціонарних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, надсилаються власникові транспортного засобу протягом п’яти днів з дня винесення такої постанови”;
Ну и самое главное - то, почему и отчего писалась вся эта статья. Без комментариев.
“У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, четвертою, шостою і сьомою статті 121, статтею 121-1, частинами першою та третьою статті 122 (у частині порушення правил зупинки та стоянки, якщо розміщення затриманого транспортного засобу перешкоджає дорожньому руху), статтею 126, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора. Про тимчасове затримання робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення”;
Ещё один шок от прочитанного. Как видно, теперь так называемые ночные "разводы" на "пьянку" (ст.130) будут повсеместно использоваться. Потому как теперь не нужны ни блокираторы, ни эвакуатор. Инспектор ГАИ садится за руль вашего авто и методом "угона" забирает вашу машину на частную штрафплощадку, где сутки простоя стоят примерно 200-400 гривен.
Підставою для винесення постанови у справі про адміністративне правопорушення є матеріали фіксації правопорушень зазначених у частині першій статті 142 цього Кодексу, працюючими в автоматичному режимі (без участі оператора) стаціонарними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису. До матеріалів фіксації правопорушення додаються дані про реєстрацію транспортного засобу та його власника.
За порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатись тротуарами чи пішохідними доріжками, в'їзд на залізничний переїзд на заборонений сигнал світлофора або при закритому шлагбаумі, проїзд на заборонний сигнал світлофора, виїзд на смугу зустрічного руху, перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів, які зафіксовані працюючими в автоматичному режимі (без участі оператора) стаціонарними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису накладається мінімальний штраф передбачений відповідною статтею цього Кодексу”;
Опять же это касаемо "писем счастья".
Депутаты забыли, что передавать документы сейчас не нужно в руки. Или это хитрый шаг вернуть норму передачи документов в руки сотруднику ГАИ?
У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з боржника стягується: подвійний розмір штрафу, визначеного у постанові про накладення адміністративного стягнення;
виконавчий збір в порядку та розмірах, встановлених статтею 46 цього Закону”.
Фактически это полная легализация нормы удвоение штрафа, который не оплачен в течении 15 дней.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
> Депутаты забыли, что передавать документы сейчас не нужно в руки.
Ув, ЗОВ. Там явно написано "пред’являти".
Откуда формула 60+2-4? Там же четко сказано, что "більш як на десять кілометрів на годину - штраф", т.е. формула будет 60+10. Так? Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1