Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вт, 19 ноября 2024
05:24

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

ГАИ хочет приучить водителей садиться за руль с пристегнутыми ремнями безопасности

ГАИ хочет приучить водителей садиться за руль с пристегнутыми ремнями безопасности
sweden.se
Сьогодні в нас на не пристебнуті ремені безпеки дивляться крізь пальці. Дійсно – є ж виїзд на зустрічну смугу, проїзд на забороняючий сигнал світлофора, нарешті, нетверезий стан за кермом. Ремінь безпеки на фоні цих порушень видається дрібницею. А дарма!

Кількість загиблих у незначних ДТП говорить сама за себе. Фара розбита, подряпини капоту, бампер від удару ззаду зігнуло, а з автомобіля дістають мертві тіла. Приходить нерозуміння при перегляді фотоматеріалів із подібних ДТП. Автомобілістів необхідно карати штрафами нещадно, переводити дане порушення ПДР із розряду «другорядних» у розряд найгрубіших. Карати, незважаючи на обурення, не дивлячись на невдоволеність, адже цим ми зможемо вберегти не одне людське життя.

Штраф за це порушення передбачається від 51 до 85 гривень. Що залишається робити – українські водії, всупереч здоровому глузду, більше штрафів бояться, ніж могили. Один рух рукою перед тим, як рушити з місця, – і десятків смертей не було б. Один легкий рух – і багато людей, які зламали собі все, що можна було зламати, були б живими. Але трапляється те, що трапляється. І буде траплятися й надалі, якщо не пройде злам у свідомості. Однак не той злам, що виникає при вибиванні лобового скла автомобіля, а той, який дозволить сотням українців при скоєнні дорожньо-транспортних пригод мати шанс…

Деякі противники ременя безпеки стверджують, ніби при аварії можна «зорієнтуватися», і вчинити «за обставинами», а ремінь діям водія, направленим на врятування свого життя, може лише перешкодити. Американські учені з університету штату Мічиган провели незалежне дослідження, щоб не відповісти на питання «що відбувається з тілом людини при зіткненні на швидкості 50 миль (80км/год)», і за який часовий відрізок. Тіла манекенів, що змальовують пасажирів, і водія після зіткнення продовжують рух вперед з тією ж швидкістю. Манекени ламають руки і ноги об приладову дошку, розбивають напхане електронікою тіло об рульове колесо. Страшний підсумок дослідження датчиків — декілька смертей сталися менш, ніж за дві десяті частки секунди. Що можна встигнути за настільки короткий проміжок часу? Дуже багато що. Моргнути, наприклад. Людина не встигає навіть побачити і усвідомити власну смерть. Але краще про таке не знати і не говорити. Схильні до математичної точності японці підрахували, що користування ременями безпеки допомагає уникнути загибелі в 75 випадках з 100. Громадяни цієї країни життям своїм дорожать, тому не пристебнуті японці зустрічаються лише у фантастичних фільмах. У США обнародувані такі дані: ремені допомагають уникнути смерті при зіткненні в 77 випадках з 100, а при перекиданні — в 91 випадку. Найстрашніше — без ременів безпеки люди гинуть навіть при слабких зіткненнях — на швидкості в 20 км/год.

Статисти підрахували, що 90% учасників руху, які не користуються ременем безпеки під час виникнення ДТП, гинуть або отримують важкі травми. Чи це дійсно так?

Що ж трапляється насправді з людьми, які перебувають в автомобілі при зіткненні? Яка ефективність ременів безпеки в цьому випадку? Вони стримують переміщення самих людей у момент зіткнення чи перекидання. Під дією сил інерції люди, переміщуючись, травмуються через удари в різні предмети, викидаються з автомобіля через лобове скло, стукаються одне в одного. Саме в цей момент вони, в основному, отримують травми.

Виходячи з цього, роль та значення ременів безпеки в зменшенні запобігання щодо пересування людини в середині автомобіля велика та доведена. Головне в цьому випадку – втримати людину на місці і тим самим захистити її від травм чи, в певній мірі, зменшити їх важкість.

Щоб оцінити ступінь зниження ризику при використанні ременів безпеки, потрібно звернутися до результатів дослідження методом швидкісної зйомки, згідно з даними якої в момент здійснення наїзду дослідного автомобіля на нерухому перешкоду зі швидкістю 80 кілометрів на годину проходить таке:

0,026 секунди після удару: вдавлюється бампер; сила у тридцять раз більша за вагу машини, зупиняє її рух на лінії переднього сидіння, тоді як пасажири випробувальної машини, якщо вони не пристебнуті ременем безпеки, продовжують рухатися в салоні машини зі швидкістю кілометрів на годину;

0,039 секунди після удару: водій разом із сидінням стрімко рухається вперед на 15 сантиметрів;

0,044 секунди після удару: водій грудною кліткою зламує руль;

0,050 секунди після удару: швидкість машини стрімко падає, що на всіх пасажирів починає діяти сила, яка в 80 раз перевищує їхню власну вагу; у цьому випадку (80-разове перенавантаження) м’язи рук людини, а тим більше шиї, не в змозі втримати тулуб та голову від їхнього переміщення вперед;

0,068 секунди після удару: водій із силою в 9 тонн вдаряється в панель приладів;

0,092 секунди після удару: водій та пасажир, який сидить поруч, одночасно врізаються головами в переднє лобове скло та отримують травми;

0,100 секунди після удару: водій, який зависає на рулі, відкидається назад;

0,110 секунди після удару: машина починає відкочуватись назад.

Дослідження, які проводилися підтверджують: летальні наслідки можуть траплятися навіть при швидкості 30 кілометрів на годину. Однак при ДТП, здійснених при швидкості 30,40,50 і навіть більше, ремені безпеки, якщо вони були правильно «підігнані» та пристебнуті, гарантували б збереження життя водію та пасажирам автомобіля. Зі зростанням швидкості збільшуються смертельні травми, які при швидкості 90 кілометрів на годину стають майже практично 100-відсотковими.

Статисти зазначають, що у пасажирів та водіїв, які користуються ременями безпеки, при зіткненні вдвічі більше шансів зберегти життя, а при перекиданні – у п’ять разів.

Вірогідність смертельного наслідку для водіїв, які користуються ременем безпеки, зменшується в 2,11 разу, а для пасажирів - в 3,1 від загального числа подій. У разі фронтального зіткнення використання ременів у 9 раз знижує вірогідність отримання тяжких або смертельних травм голови пасажирами, які знаходяться на передніх сидіннях!!!

У Швеції за ріку ДТП гине 620-640 чоловік (населення країни становить 8,3 мільйона чоловік). У Литві стільки ж людей гине не за рік, а за 9 місяців (населення Литви – 4 мільйони чоловік). На 1 мільйон жителів у Швеції припадає 76 загиблих в ДТП, а в Литві – 235. Можливо, литовці їздять гірше за шведів? Зовсім ні. Річ у тім, що в Швеції ременями безпеки пристібаються 83% водіїв. В Литві – лише 30%. Зверніть увагу на українців.

Схильні до математичної точності японці підрахували, що використання ременів безпеки допомагає уникнути загибелі в 75 випадках із 100. Не пристебнуті японці зустрічаються лише у фантастичних фільмах. Рушити з місця не пристебнувшись (а тим більше – не пристебнути дитину) на Заході не зважиться жодна здравомисляча людина.

Зараз у всіх цивілізованих країнах світу застосування ременів безпеки є обов′язковим. Зневага ними загрожує крупним штрафом. У ряді країн водій, що не пристебнувся ременем, у разі аварії не отримає страховки. У інших державах застосування ременів безпеки збільшує страхову суму на 25 %.

Шановні водії, можливо, прочитавши цю статтю та задумавшись над результатами численних досліджень, ви зробите правильні висновки. Адже перше усвідомлення себе учасником дорожнього руху та основний критерій оцінки добросовісного водія, що має слугувати для всіх прикладом, – пристебнутий ремінь безпеки.

Пристебнутий ремінь безпеки потрібний, перш за все, вам, а не інспектору ДАІ. Вам, вашим рідним і близьким. Подумайте про них, перш ніж тиснути на педаль газу...

Gorod.dp.ua на Facebook.


valya  (29.04.10 12:19): Почему ГАИ только сейчас подняло вопрос? И раньше поднимали, и штрафовали за это, и детям в школах объясняют - всё то же ГАИ. Проблема в том, что люди не ценят свою собственную жизнь. Ответить | С цитатой
sauntgempton  (27.04.10 11:22): Что Вы здесь обсуждаете ?
Данная тема обсуждению не подлежит !!!
Весь цивилизованный мир так живет !
А у нас как всегда , сплошное не соблюдение законов.
Это еще тянется со времен СССР, сама система виновата , если ты блатной , с ксивой или баблом вопрос всегда решался. Вопрос , а почему ГАИ воабще только сейчас об этом заговорили ? Что раньше в машинах ремней не было ? Или кто то отменял правила ?
Ответить | С цитатой
Ст-са  (26.04.10 19:36): Почему вы все тут умничаете, а в самолётах- так все пристёгиваетесь. И в машине тоже так надо делать. Ответить | С цитатой
НАСМЕШИЛИ!!!  (26.04.10 13:19): Недавно мой знакомый попал в ДТП. (\"Богдан\" ударил сзади) В машине было двое: он и его приятель-сидел за рулём. Мой знакомый не был пристёгнут ремнём безопасности, водитель-был. Приятель потянул мышцы шеи, водитель в тяжёлом состоянии в больнице( первый день-амнезия) Мой приятель, напомню, не был пристёгнут! Ответить | С цитатой
jul  (26.04.10 12:41): Езжу с принципом- безопасности много не бывает, всегда пристегиваюсь, это не сложно. По сравнению с негативными последствиями пристегнутого ремня и не пристегнутого- смертность с пристегнутым ремнем в десятки раз меньше.
Понятно от судьбы или идиота за рулем иногда ничего не спасет- но дайте судьбе шанс, пристегивайтесь!
И пристегивайте детей- при столкновении на сравнительно небольшой скорости дети улетают в лобовое или торпеду.
Во многих странах по ТВ идет социальная реклама по поводу ремней- страшная и кровавая- у нас жалеют зрителя, а иногда зря...
Ответить | С цитатой
VITAS  (26.04.10 12:02): Есть хороший анекдот по этому поводу:
Сотрудник ГАИ останавливает автомобиль с молодой парой и первые слова: "Почему не пристёгнуты?! У нас вот буквально вчера ДТП было, муж с женой в дерево въехали и хорошо, что были пристёгнуты, когда МЧС их гидроножницами вырезали из машины, так они сидели как живые"
Ответить | С цитатой
ARM  (26.04.10 10:11): С нашими дорогами и ОТЕЧЕСТВЕННИМИ АВТОМОБИЛЯМИ ремни не спасут! При столкновении "лоб в лоб" раздавит двигателем!!! ;) Так "переживают за народ,который за рулём,аж противно!!! А то,что от голода и суицидов от безысходности, погибает людей в несколько раз больше,это власть неволнует! Ответить | С цитатой
фигасе  (26.04.10 09:57): Тояма-токанава,
хреновые дороги и гейцы-жлобы не повод ездить без ремня. Жизнь дается вам один раз, и хапуги-паразты во власти и гейцы-жлобы не повод что бы ее терять.

Лично я так привык ездить с ремнем, что без ремня даже ехать не комфортно, кажется что без ремня машину хуже чувствуешь и сам болтаешься как овно в прруби.
Ответить | С цитатой
Ден  (26.04.10 09:29): Конечно, важен опыт, Сам был в аварии, благо пристегнут! Болел только нос от соприкосновения с подушкой. А так наверное болело бы все! Ответить | С цитатой
Тояма-токанава  (25.04.10 23:13): ГАИ хочет приучить водителей садиться за руль с пристегнутыми ремнями безопасности
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Приучите своих сотрудников не жрать водку и не летать под 150 км\час на Х5 по Подгороднему. От таких ваших доблестных и некорумпированных сотрудников ремни не спасут.
Ответить | С цитатой
1 2 3 4 5 6
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
аварийных детских и тренажерных площадок планируется отремонтировать в 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте