Великі транспортні можливості — даровані Дніпропетровщині природою — наразі майже не задіяні. Для перевезення вантажів як дешевий і зручний шлях — Дніпро використовувався з давніх давен. А тепер з кожним роком стає в пригоді — все менше.
З радянських часів тільки обсяги переробки вантажів у місцевому порту зменшилися майже в п'ятдесят разів. Про перевезення годі і казати.
Завдячують зменшенням рівня перевезень водники передовсім залізничникам. Вони демпінгують тарифами. Наздогнати їх річковий флот не в змозі — нафтопродукти навпаки дорожчають. Залізорудна продукція йде переважно у країни, з якими річкою не зв'язатися. Перспектива: до Європи — Дунаєм. Але рухомий склад — залишає бажати кращого, а оновлюватись знову таки бракує грошей.
В той же час згубити річкове транспортування — значить позбавити ринок вантажних перевезень конкуренції, а деякі види вантажів і зовсім кинути напризволяще. Експорт товарів, що транспортуються Дніпром шляхом «Ріка-море», перевищує імпорт у три рази. Погоду робить — металобрухт. Цього року до Турції його вивезено близько ста тисяч тон.
Незначні показники дали і зерновi. Імпортуються переважно будівельні матеріали і сировина для них та агломераційна руда для одного з метпідприємств регіону. Цей перелік лишається незмінним чимало років.
У той же час найбільший імпортер — Китай постачає свої товари в Україну через Одеський порт. Але на внутрішні річковi перевезення вони не потрапляють, а доправляються до місць реалізації автотранспортом.
За навігаційний період минулого року від оформлення вантажів на водному транспорті до бюджету надійшло понад тридцять мільйонів гривень. У дві тисячі восьмому ця цифра була на двадцять мільйонів більшою.
Регіону покращення судоплавства Дніпром стало б у нагоді. В минулі роки його розвиток навіть підпримувався спеціальною програмою. Річковий транспорт України — галузь приватизована. У портах розраховують на себе.
Дніпропетровський збирається розпочати з відновлення внутрішніх перевезень. Задіють існуючий елеватор, запроектують новий і по одному у всіх портах по Дніпру. Нарощення обсягів перевезень зернових зможе зробити річкове вантажне транспортування конкурентоспроможним. Що згодом знизить в цілому вартість вантажних перевезень в Україні.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Но суда давно порезаны в метал, а те что остались проданы за кардон. Что говорить, если от черноморского флота, от почти 800 единиц судов в настоящий момент осталось 2(!!!) и с Речьфлотом не лучше Ответить | С цитатой
-раньше в Киев ходили метеоры. По нашей области -ракеты. До киева можно было добраться с ветерко и похладой за 6 часов. Ответить | С цитатой
Вот кого надо в МЭРЫ!
Как чудно было проехать по Днепру в Киев, в Херсон на пассажирском теплоходе! Если б только цены не взвинтили! Ответить | С цитатой