Претензії управління транспорту до АТП торкаються ціни лише на три маршрути. Один з них "Автовокзал- Таромське" має протяг двадцять вісім кілометрів (такі дані наводять перевезники), зменшувати тариф хоча б до гривні сімдесят п`ять — означає втратити рентабельність маршруту.
Інший маршрут "Масив Північний - вокзал" у кілометражі дуже відстає, проте в ціні наздоганяє: гривня сімдесят п`ять за ту відстань, де інші перевізники беруть півтори. В АТП кажуть: знизити ціну за проїзд змогли тільки ті маршрутники, які не дбають про розвиток свого підприємства, а в нашому АТП дбають. І хочуть ще підвищити ціни.
Тобто перевізники домагаються абсолютної свободи, яку їм, на щастя, поки ніхто не дає. Втім не за горами здорожчання бензину, і мову про підвищення тарифів підхоплять інші маршрутники. Що робити тоді, адже населення сплачувати за проїзд по дві-дві з половиною гривні не зможе. Відповідь одна — шукати компромісу. Це або придбання великогабаритних автобусів за рахунок міського бюджету — вони будуть реальною альтернативою маршруткам. Або хоча б спробувати ввести диференційовані тарифи у маршрутних таксі: тобто якщо сів на середині маршруту, плати половину його вартості. До речі, останнє пропонують і перевізники, і теж саме АТП 11205. Та в міському управлінні транспорту про подібне й чути не хочуть. Отже, реального виходу з ситуації, що врахують і інтереси перевізників, і — насамперед - пасажирів, поки немає.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Мое мнение - маршрутки НИКОГДА не станут нормальным транспортным средством, без езды буквой зю. Будут автобусы, троллейбусы и трамваи - но только когда дойдет наконец, что платить за проезд должны ВСЕ, а пенсионерам нужно доплачивать деньгами.
Только вот невыгодно это чиновникам - за субсидии перевозчикам можно получать откаты, а от пенсионеров ничего не получишь :( Ответить | С цитатой
1. С перевозчиками, снизившими цену, спросив их:"А це ж Ви що - про підприємство не дбаєте?"
2. Найти экспертов, которые расскажут о реальной рентабельности(пусть даже на правах анонимности)
3.Руководство управления транпортом - понастойчивее надо было быть
4. Представителем Антимонопольного Комитета.
5. "Бэкграундом" дать цены на перевозки в областных центрах. Ответить | С цитатой