|«« | «« | »» | »»| |
Это первая персональная выставка местного художника Богдана Бучковского.
Галерея «Артсвит» представляет проекты, которые зачастую не укладываются в стандарты обычного искусства. Авторы этих проектов ищут свои формы выражения.
Такой является и выставка Богдана Бучковского. Он выражает свое видение мира через слова, нитки, аппликации, иголки, ключи и другие необычные предметы, создавая оригинальнейшие композиции.
На выставке представлены работы художника, созданные им во время Большой войны.
О новой выставке в галерее «Артсвит» рассказали:
«Це перша персональна виставка митця.
Експозиція зібрана з робіт, створених після початку повномасштабного вторгнення. Проєкт розповідає про шлях відновлення життєдіяльності та художньої практики Богдана, його пошуки нової візуальної мови.
Бучковський звертається до медитативних практик, приміром шиття, тим самим наголошує на важливості щоденної праці, своєрідному стоїцизмі, що буває непомітним у буденних справах. В творах митець прагнув підкреслити ручну роботу: вишивка, вибійка, колаж, вирізані елементи з дерева тощо. Серія «Павло попаси короову» виконана без ескізів, розповідає художник, все одразу компонувалося на чистому полотні.
“Якщо щось йшло не так, я це залишав і продовжував далі. Так само із назвами: приходили слова під час роботи або вже по завершенні, і я їх залишив, не підбираючи інші варіанти. Словами важко описувати творчість — як би це було можливо зробити, я б не займався творчістю. В роботах є щось більше, ніж те, що можна описати словами. Хочу, щоб картини були сучасні і в той же час зберігали якусь теплоту простоту й мудрість”, — каже Богдан Бучковський.
Також Богдан експериментував з основою для свого творчого висловлювання: вирізане полотно (диптих “Човни”), фанера (“Вікно”), палітра (“Голос землі”), картон (“Дім”) та полотно без ґрунту — на ньому врешті й зупиняється митець. Доволі символічний жест — відмова від ґрунтовки, що зазвичай визначає міцність та довговічність твору, оприявнює невпевненість у майбутньому, каже кураторка проєкту Олександра Шовкун. Та найважливішою знахідкою митця стала футуристична поезія Михайля Семенка, так зване поезомалярство, змішання мов — візуальної та вербальної, яке він доповнив об’єктами, використовуючи різні техніки.
“Спроби відшукати «мовні відповідники» основним образам і поняттям художника, таким як “дім” та “ключ”, розпочинають довгий і кропіткий шлях повернення до власної мистецької практики. Вірш Семенка “Павло, попаси короову!” стає для Богдана наче кредо. Щоденне нагадування — не зупинятись та діяти попри все — повертає до життя у цій реальності зі ще більшим бажанням досліджувати рідний край оновленою художньою мовою”, — каже Олександра Шовкун, кураторка виставки».
На открытии выставки побывала известная днепровская экскурсовод Инна Спиридоненкова, которая поделилась прекрасными фото с экспозиции.
Выставка будет открыта до 11 января 2025 года.
Фото Инны Спиридоненковой
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |