Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
ср, 18 декабря 2024
19:54

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Колтрекінг: що це таке, та як працює

Колтрекінг: що це таке, та як працює

Телефон є цінним каналом залучення клієнтів. Рекламу, яка приносить такі звернення, можна вважати ефективною, адже телефонують зазвичай дуже зацікавлені люди. Але як дізнатися, які саме кампанії чи ключові слова приносять дзвінки? За допомогою колтрекінгу ― єдиного інструмента аналітики, що здатний зафіксувати таку офлайн конверсію, як телефонна розмова.

Що таке колтрекінг: поняття та функції

Колтрекінг – це відстеження джерела вхідних дзвінків. Технологія визначає, з якого рекламного каналу, кампанії, ключового слова клієнт дізнався про ваш продукт. Такі дані дають змогу вдосконалювати маркетинг на основі точних даних, а не здогадок і припущень.

Як колтрекінг допомагає в аналізі рекламних кампаній?

Суть технології полягає в підміні номерів на сайті. Відвідувач сайт телефонує, а система звʼязує джерело переходу на сайт з телефонним номером, на який відбувся виклик. Так вдається визначити найбільш ефективні канали генерування лідів та визначити показники ROI рекламних кампаній.

Переваги використання колтрекінгу для бізнесу

  1. Оптимізація маркетингового бюджету завдяки даним про джерела дзвінків та показники ROI, що також сприяє зростанню ефективності реклами та збільшенню продажів.
  2. Покращення сервісу. Статистика часу надходження дзвінків, тривалості розмов, геолокації допомагає зрозуміти поведінку клієнтів та вдосконалити обслуговування. 
  3. Ефективність роботи команди. Прослуховування записів та детальні звіти дають змогу моніторити роботу менеджерів, вчасно помічати помилки чи потенційні проблеми.

Основні етапи впровадження колтрекінгу

  1. Визначення цілей. Визначте, чого ви прагнете досягти за допомогою колтрекінгу: зростання продажів, оптимізації рекламного бюджету, покращення обслуговування.
  2. Вибір послуги. Серед представлених на ринку сервісів колтрекінгу, обирайте надійного постачальника з широким функціоналом, якісною техпідтримкою, гарними відгуками та вдалими кейсами.
  3. Підключення віртуальних телефонних номерів.
  4. Налаштування відстеження, визначення правил підміни номерів та збирання даних про дзвінки у звітах.
  5. Аналітика. Аналізуйте статистику дзвінків та робіть висновки про ефективність рекламних кампаній.

Інтеграція колтрекінгу з іншими аналітичними інструментами

Потужність колтрекінгу значно зростає при його інтеграції з іншими маркетинговими інструментами.

Зв'яжіть колтрекінг з Google Analytics, щоб співставляти дані про дзвінки з даними про відвідування сайту та поведінку користувачів на сторінках. Визначайте показники конверсії вашого трафіку в ліди. Робіть висновки про ефективність маркетингу. 

Інтеграція колтрекінгу з CRM дає змогу автоматично передавати дані про дзвінки та створювати в системі угоди, завдання, контакти на основі дзвінка ― це спрощує роботу команди з обробки лідів.

Варіанти використання колтрекінгу в різних нішах

Найбільш ефективним та вигідним колтрекінг буде тим компаніям, для яких телефонні дзвінки є основним каналом комунікації та способом продажів. Це бізнес зі сфери побутових послуг, туризму, нерухомості, роздрібних та гуртових продажів, медицини й освіти, юридичних консультацій тощо.

Приклади успішного застосування колтрекінгу

Ringostat має чимало вдалих прикладів впровадження та використання колтрекінгу для клієнтів. Компанії з різних галузей бізнесу здобули цінні про ефективність реклами для оптимізації маркетингу та збільшили показник ROI. Наприклад:

  • приватна клініка змогла знизити ціну конверсії на 19% і досягти зростання трафіку на 486%;
  • агентство нерухомості вдало оптимізує рекламу на підставі точних даних про дзвінки;
  • страхова компанія вдосконалює сервіс завдяки записам розмов.

Висновок

Якщо телефонні дзвінки мають ключове значення для ваших продажів, впровадження колтрекінгу – це не просто тренд чи експеримент, а необхідний крок. Завдяки відстеженню джерела дзвінків ви зможете чітко бачити, яка саме реклама генерує на ваш сайт трафік, що конвертується в телефонні розмови й врешті приносить продажі. Ці дані допоможуть в оптимізації маркетингового бюджету ― ви зможете впевнено інвестувати кошти в ефективні кампанії. І таким чином отримати ще більше прибутку.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1,2
млн. новых деревьев высадят на Днепропетровщине

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте