С 27 февраля по 1 марта все ценители прекрасной музыки могут насладиться концертами этого фестиваля.
Как уже сообщал Городской сайт, этот фестиваль проходит в Концерт-холле Днепропетровской музыкальной академии имени Глинки (ул. Литейная, 10). Его можно посетить сегодня, в первый день весны.
Первые два дня фестиваля оказались очень интересными и насыщенными.
На фестивале побывала известная исследовательница культурной жизни Днепра Ирина Семенчук, поделившись такими впечатлениями:
«Нарешті розпочалось свято, яке чекали шанувальники духового оркестра. СONCERT HALL нагадував відому казку «Рукавичка». І це єдиний зал в місті, який час від часу бачить аншлаги, не взираючи на всілякі катаклізми. Ми не подолані і ніколи не будемо подоланими!Фестіваль " Музика без меж" розпочався!
Стосовно самого концерту - дуже атмосферний. Красно дякую за незабутні емоції та відчуття справжнього щастя! Дуже приємно, що ви включили багато нових творів, які і створили той святковий настрій у кожного слухача.
Дуже сподобався Натан Дотрей, який зосереджує свою роботу на марімбі та вібрафону. У концерті прозвучала перша частина його відомого '' Концерту для вібрафону". Це космічна музика! Легка, прозора, бісерна, мереживна. Цей маленький шедевр створила нам Дар'я Булгак на вібрафоні і духовий оркестр під орудою улюбленого всіми Ігоря Грузіна.
Я також вперше слухала ще один шедевр японського композитора Тосіо Масіма у виконанні улюбленного саксофоніста Володимира Лебедєва. Браво! Першу частину концерту , яким ми насолоджувались, має назву "Концерт для альт саксофону та духового оркестру" в 3 частинах. На жаль, прозвучала тільки перша - "Ластівки". З нетерпінням чекатиме другу і третю частини.
Cподобалась і монументальна романтична композиція з блискучими пасажами Клода Сміта - відомого американського композитора та диригента.
Жан - Батист Арбан жив у XIX столітті. Він був корнетистом і обожнював цей інструмент, довівши, що корнет може бути сольним інструментом. Його відомий і улюблений мною твір "Венеціанський карнавал' у аранжуванні Дональда Хансбергера прозвучав у цікавого та глибокого професіонала Дмитра Княжицького.
Фантастично прозвучали "Турбулентності" Олександра Косміцького (нар. 1978) - французького композитора, педагога і кларнетиста.
Особливо хочу відмітити лауреата Пулітцерівської премії американця Джеррі Бока. Його "Симфонічні танці скрипаля на даху" - маленький шедевр у виконанні духового оркестру, Томаса Мазура, та улюбленного піаніста Антона Бондаренко. Bravo bravissimo!».
А сегодня, 1 марта, гостей фестиваля в 18.00 ждет такая программа:
Фінальні акорди фестивального марафону прозвучать від Симфонічного Оркестру «THE FESTIVAL» Дніпропетровської академії музики (художній керівник та диригент, народний артист України Д.Г. Логвин) у концерті із символічною назвою «Symphonic Spring» («Симфонічна весна»).Виконавською домінантою третього дня фестивалю постане самобутність сольного музикування, що буде презентована викладачами академії Марією Ємець (скрипка), Валерієм Галабурдою (вібрафон), Олександрою Берестовською (саксофон). Слухачі почують виняткову унікальність звукової темброво-колористичної краси композиції «Квітучий жасмін» Г. Пелециса, пізнають один із шедеврів академічного саксофонного репертуару Концерт для альта-саксофона П. Крестона, а також симфонічну поему «Водяний» та Слов’янські танці e-moll, g-moll А. Дворжака.
Фото Ирины Семенчук.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |