Преступники используют все новые средства и методы, чтобы получить доступ к средствам горожан.
Телефонное мошенничество в Украине и Днепре процветает не первый год. Не останавливает этих преступников ни война, ни связанные с ней проблемы.
Попавшись на новую схему мошенников, жительница Днепра потеряла 55 тысяч гривен.
Не раскрывая по понятным причинам имени пострадавшей, ее печальной историей поделилась днепрянка Галина Севрюгина:
«УВАГА! НОВИЙ РІЗНОВИД ТЕЛЕФОННОГО ШАХРАЙСТВА.
Викладаю текст
Будь ласка, будьте пильні!
"Любі друзі!
В ці непрості часи у мене сталася неприємність - телефонні шахраї. І так, я попалася.
Поділюсь, як саме, щоб і ви знали про можливі схеми.
Мені телефонує чоловік і представляється службою підтримки Київстар. Я не мала бажання говорити, але він запитав, чи немає у мене проблем з мобільним зв'язком. Це питання змусило мене продовжити розмову (ні, ну дійсно, може щось важливе скажуть). Я сказала, що під час відключень світла проблеми є.
Далі чоловік мені каже: "Мы вирішили цю проблему. Ми під'єднуємо наших абонентів до резервної вишки. Тепер ваше підключення до неї буде відбуватися автоматично при зникненні зв'язку і проблем зі зв'язком і мобільним інтернетом не буде ніколи. Для цього треба здійснити операцію по заміні сім-карти. Ваш номер лишиться тим же, просто у нього буде інший статус, що дозволить приєднати вас до резервної вишки"
Це майже дослівний текст. Говорився він дуже ввічливо і грамотно. Чоловік сказав мені ввести довгий код і попередив, що зараз прийде смс від київстара, він передзвонить мені через 2 хвилини і я маю продиктував йому код, який буде в смс.
Я роблю все. В той момент я вірю, що от зараз я вирішу всі свої проблеми. І головне - нічого з особистих даних я наче не називаю, отже - все норм.
Ага, нічого! Крім свого номеру телефону, який от просто зараз "віддаю шахраям". Вони просто заблокували мою сімкарту, а номер мій використали, щоб залізти в усе - в приватбанк, в монобанк, в пошту... Я не знаю, як саме це робиться. Прикріплюю смс, які приходили від київстар.
Все виглядало так, ніби я сама ліквідую свою сім-карту і роблю нову за своїм номером.
Це все робилось хвилин 10, в цей час шахрай тримав мене на зв'язку, просив "згенерувати код абонента" - будь які 4 цифри. І на кожний мій варіант говорив "такий вже є" (пінкод у нього не підходив, що ж не ясно!). З моїх відповідей він щось таки "нагенерував" і тут дзвінок обірвався і мобільний зв'язок у мене зник.
Я побігла додому, де є вайфай.
Мені почали приходити запити з привату про зняття грошей, я все скасовувала, але було вже пізно....Без мобільного зв'язку я не можу ні заблокувати карту, ні змінити пароль!!
Тут "вишенька на торті" - пропадає світло. І у мене немає нічого - ні зв'язку, ні інтернету. Далі я побігла у відділення Привату. Та далі вже не цікаво. За кілька хвилин ті пі@₴&аси зняли майже 50 тисяч грн. І 5000 в монобанку.
А, ну і наостанок, увага!
Товаріщ шахрай дзвонив мені з номеру 066. Служба Київстар, ага.
З Водафонівського номеру!
Бажаю всім ніколи не розчаруватися у власній стійкості до таких випадків».
В очередной раз Городской сайт предупреждает горожан: не поддавайтесь на такие схемы обмана! Не вступайте с незнакомыми в диалог и не сообщайте им никаких данных – особенно из подозрительных СМС! Это открывает доступ к вашим активам!
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
жертве тоже рассказывают за связь, подключение к вышке и т.д. и т.п., но в этот момент возле банкомата использовать функции получения денег без карточки. Соответственно, приходит жертве код подтверждения, который она сообщает мошеннику. Вот и все, без лишних сложных "процедур" человек лишается своих денег. Ответить | С цитатой