В період складних випробувань кожному з українців важливо залишатись на зв’язку. Саме тому, навіть під час масових відключень світла, інтернет-провайдер “Фрегат” прикладає багато зусиль, щоб надавати абонентам доступ до інтернету. Про те, що робиться для цього та чому зв’язок не завжди ідеальний Інформатору пояснив виконавчий директор компанії “Фрегат” Ілля Снєгур.
“Ворог продовжує бити ракетами по об'єктах критичної інфраструктури України, зокрема по об'єктах енергетики. Проблеми з електропостачанням викликали збої постачання інтернету в ваші домівки. Але ми не здаємось! Компанія Фрегат нараховує десятки серверних та близько 12 тисячі вузлових точок, які необхідно безперервно підживлювати. Щоб підживити усі вузли, наші співробітники майже цілодобово забезпечують роботу генераторів та акумуляторів, змінюють обладнання яке вийшло із ладу після перепаду напруги. Ми прагнемо повернути кожному абоненту кращу якість інтернету у цих складних умовах. Зараз ми перебудовуємо мережу щоб адаптувати її під нові умови, щоб забезпечити інтернетом кожного абонента. Дякую за ваше розуміння, у нас найкращі абоненти! Робимо усе для скорішої перемоги!”, - сказав Ілля Снєгур.
Наразі, в умовах постійних відключень світла “Фрегат” запровадив в дію екстрений план роботи, який втілений у життя:
забезпечили живлення критичних вузлів розподільчої мережі за допомогою акумуляторних батарей та генераторів;
організували безперервний робочий процес технічних співробітників, щоб оперативно реагувати на зміни ситуації та підживлювати обладнання;
продовжуємо встановлювати джерела живлення в житлових будинках та офісах.
перебудовуємо мережу таким чином, щоб усі інтернет-вузли могли працювати автономно.
Докладніше про роботу інтернет-провайдера “Фрегат” ви можете дізнатись на офіційному сайті компанії.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |