Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пт, 15 ноября 2024
22:33

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

В Днепре – аншлаг на велодорожках!

|«« «« »» »»|

Из-за топливного кризиса многие горожане пересели на велосипеды, что наглядно подчеркнуло преимущества и недостатки велосети в нашем городе.

В последние несколько лет сеть велодорожек в Днепре развивали. Но назвать ее полноценной можно с трудом. Эти дорожки представляют собой разрозненные участки в разных районах Днепра.

Ситуацию проанализировали в группе Urban Dnipro и пришли к следующим выводам:

«У зв'язку із кризою палива до постійних користувачів велосипедів та самокатів додалися нові. Містяни вимушено пересіли з авто на засоби мікромобільності.

Криза з часом мине, але хочеться, щоб люди продовжили використовувати вело та самокати в якості повноцінного транспорту. Для цього необхідна відповідна інфраструктура: велодоріжки, велосмуги, заспокоєння руху авто. І головне — ця інфраструктура має забезпечувати комфорт та безпеку пересування.

Дніпро поки що буксує із впровадженням такої інфраструктури. Але там, де вона є, щодня можна спостерігати десятки/сотні користувачів.

На фото Набережна Перемоги, проспект Миру та вулиця Курчатова. Такими можуть і мають виглядати й інші вулиці Дніпра, щоб місто мало не окремі відрізки велосполучення, а повноцінну систему.

Так велосипед або самокат перетвориться з розваги в ефективний транспорт насамперед на короткі відстані до 5 км (хоча нічого не заважає їздити і на більші дистанції).

Із збільшенням велокористування зменшуватиметься навантаження на дороги. Тому у впровадженні велоінфраструктури мають бути закікавлені всі, і насамперед ті, хто вимушений щодня їздити власною автівкою. Адже чим більше велосипедів на вулицях, тим більше місця на вулицях для авто.

І наостанок. Велоінфраструктура дає нам свободу вибору: в магазин неподалеку можна поїхати велосипедом, на роботу — громадським транспортом (його також потрібно покращувати), із сім'єю на прогулянку — автівкою. Сценарії можуть бути найрізноманітнішими, проте ми матимемо вибір, чим дістатися потрібної точки».

Добавим, что большие планы по развитию велодорожек были у городской власти на нынешний год. Но этим замыслам помешала война…

Фото - Urban Dnipro.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі виходять на лінію перші сім трамвайних вагонів з Лейпцига (30)

•  На Соборній площі у Дніпрі водії кидають авто на смузі для автобусів та велосипедистів: машини забирає евакуатор (13)

•  Чи всі мешканці забезпечені теплопостачанням? (11)

•  Якщо уряд забере у Дніпра 3,3 млрд грн, місто втратить можливість відновлювати будинки і школи після обстрілів рф (10)

•  На житловому масиві Перемога демонтують відомий ринок «Кодак» (8)

•  Це був найбільший палац спорту СРСР: Чому Метеор перетворюється на руїни (6)

•  Ярослава Магучих отримала новий паспорт (6)

•  У відкладах Каховського водосховища виявили небезпечні пестициди та канцерогени (6)

•  У Кам’янському посадовиця коледжу брала по 1000 доларів зі вступників (5)

•  Колекціонують сміття та нападають на сусідів: у Дніпрі мати з сином тримають у страху весь під’їзд (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
54
долгожителя проживает в Днепропетровской области. 47 женщин и 7 мужчин, отметивших свое 100-летие.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте