Першочерговими питаннями Віктор Бондар назвав передачу метро у комунальну власність Дніпропетровська, залучення кредитів, а також активізацію лоббі Дніпропетровської області в українському парламенті. «Сьогодні у нашого метро багато власників, а в результаті, як в прислів’ї про сім няньок. Тому ще раз закликаю все ж передати метро у власність обласного центру та паралельно з цим кожному політику і керівнику почати допомагати отримати під завершення довгобуду реального фінансування.» - заявив Віктор Бондар.
Як повідомив у своїй доповіді на нараді у облраді заступник голови облдержадміністрації Віктор Сергєєв, на цей час постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2009 року № 907 «Про спрямування коштів Стабілізаційного фонду для будівництва і розвитку метрополітенів у мм. Дніпропетровську і Харкові» здійснено перерозподіл коштів Стабілізаційного фонду з спрямуванням на будівництво метрополітену у м. Дніпропетровську 25 000,0 тис.грн.
6 станцій першої черги метрополітену лише поєднали віддалені райони з початком центру міста. Не збудованими залишилися три станції в самому центрі м. Дніпропетровська: від станції ”Вокзальна” до станції ”Жовтнева площа” (”Музейна”) довжиною лінії 4,0 км.
Загальна кошторисна вартість будівництва – 2 675 759,6 тис.грн. Залишок кошторисної вартості станом на 01.01.2009 – 2311588,8 тис.грн. Однак, протягом 2006-2008 років фінансування Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України, здійснювалося неритмічно і не в повному обсязі. Фактично будівництво метрополітену профінансовано з державного бюджету в обсязі 98,8 млн грн при затвердженому Програмою – 373,7млн грн. За останні роки будівництва другої пускової дільниці не введено в експлуатацію жодного об’єкта.
У минулому 2008 році з передбачених бюджетами 62000,0 тис.грн. фактично надійшли кошти у сумі 44 500,0 тис.грн., у тому числі:41 000,0 тис.грн. – субвенція з державного бюджету, 3 500,0 тис.грн. субвенція з міського бюджету. Облдержадміністрацією були залучені потужні підрядні організації до виконання Програми. Завдяки цьому бюджетні кошти були освоєні цілком, пройдено 257 погонних метрів підземної проходки, розпочато роботи зі спорудження огороджуючих конструкцій котловану вестибюлю площі ім. Леніна.
Будівництво такого технічно складного та великого об’єкту, як метрополітен, потребує постійного та рівномірного фінансування.
У 2009 році особисто головою обласної державної адміністрації неодноразово направлялися звернення до Уряду та Прем’єр-міністра з проханням невідкладного виділення бюджетних коштів у сумі не менш як 200 000,0 тис.грн. З пропозиціями термінового виділення коштів облдержадміністрація зверталася до Міністерства фінансів України, Міністерства транспорту та зв’язку України.
Головою Дніпропетровської облдержадміністрації Віктором Бондарем у квітні 2009 року в службовій записці Прем’єр-міністрові України Юлії Тимошенко стосовно проблемних питань з будівництва Дніпропетровського метрополітену обґрунтовано необхідність забезпечення стабільного та безперебійного фінансування будівництва другої пускової дільниці метрополітену і вирішення питання придбання для підрядної організації за рахунок цільових коштів сучасного гірничопрохідницького, технологічного обладнання для виготовлення нового типу залізобетонної обробки.
Окремо до Кабінету Міністрів України облдержадміністрацією протягом березня-квітня 2009 року були направлені звернення щодо загрози техногенної небезпеки, що виникла у зв’язку з відсутністю фінансування, з пропозицією виділення 25000,0
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
И достроить его не смогут - денег надо много, ОЧЕНЬ МНОГО!!!
Единственное разумное решение - заморозить стройку. средства направить на электротранспорт.
Хоть денег меньше растащат. Ответить | С цитатой
Почитай рейтинг 50-ти лучших городов Украины.
http://smi.liga.net/articles/IT093600.html Ответить | С цитатой
За всю свою восьмидесятилетнюю жизнь не был там и, "хоть
золотом осыпь"- так не буду. Зарыли на 50 м под землю и что?
Лучше бы лёгкий паровоз, настоящий да с паром над трубой да по
проспекту... Ух! Ку-ку! Чих-пых, чих-пых...
Романтика рождает доброту. А то, что к.п.д. низкий-так за
удовльствие платить не грех. Ответить | С цитатой