Про такі результати роботи підприємства повідомив Всесвітній поштовий союз (ВПС), який здійснив незалежний моніторинг якості.
Моніторинг проводився з використанням діагностичного обладнання Глобальної системи моніторингу ВПС, встановленого в центрах обробки пошти, та контрольних листів з транспондерами (мітками радіочастотної ідентифікації), що надсилаються з різних країн світу до незалежних учасників контролю, які мешкають в найбільших містах України (Києві, Дніпропетровську, Львові, Одесі, Харкові та Запоріжжі).
Виконуючи вимоги 25-го Конгресу ВПС, (Доха, 2012 р.) щодо участі призначених операторів країн-членів ВПС у Глобальній системі моніторингу, Укрпошта, починаючи з 2013 року, розпочала проведення моніторингу якості пересилання міжнародної кореспонденції. В 2015 році у регіональних філіях підприємства було розміщене необхідне для моніторингу якості діагностичне обладнання. Система впроваджена більш ніж в 50 країнах-членах ВПС.
«Діагностичне обладнання Глобальної системи моніторингу, яке встановлене у регіональних філіалах Укрпошти, удосконалює моніторинг якості пересилання простої міжнародної письмової авіакореспонденції. Саме воно дозволяє знайти проблеми у виробничому процесі та ліквідувати їх, – відзначив керівник Укрпошти Ігор Ткачук. – Результат роботи, який ми маємо у березні, підтверджує, що обрана нами стратегія розвитку в галузі оптимізації технологічних процесів та впровадження нових ІТ програм є ефективною».
На 2016 рік міжнародне бюро ВПС встановило 81% – рівень якості пересилання таких листів по території України. Тобто пересилання міжнародної кореспонденції здійснюється за 2 дні («Д+1» – для Києва) та за 3 дні («Д+2» – для обласних центрів-учасників моніторингу).
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |